streda 17. septembra 2008

Rozvod každodenný I. (úvod)

Rozvodovosť je pojem, ktorý nikomu nie je potrebné vysvetľovať. Denno-denne prichádzame do styku s niekým, kto už takúto skúsenosť má, a predsa sa málokto nad tým zamyslí. Prečo sa dvaja milujúci ľudia rozvádzajú? Prečo zanechávajú za sebou spálené mosty? Prečo neberú ohľad na svoje deti? A prečo si neuvedomujú, že nie manželia najviac trpia, ale tie nevinné deti, ktoré často- krát ani nevedia čo sa deje?

Poďme pekne od začiatku. Dve osamotené duše hľadajúce prístav, v ktorom by mohli zakotviť, blúdia svetom a čakajú na svojho vyvoleného, vysnívaného partnera. Vo chvíli, keď to najmenej čakajú sa stane zázrak a stretnú svoje spriaznené druhé „ja“. Všetko je také krásne a ružové. Nekonečné prechádzky, dlhé posedenia pri víne, pive alebo len tak nasucho, strapaté vlasy a rozmazaný rúž na perách. Tieto krásne čriepky života sa začnú postupne zliepať do mliečnej dráhy, ktorá skončí v posteli s obrúčkami na prstoch zaľúbencov. No postupom času, ako ornamenty na obrúčkach upadajú prachom, tak aj oči žiariace šťastím menia svoj výraz a už niet v nich viac lásky a nehy, len slzy, zlosť a nenávisť. No čo s tým, keď medzitým prišli na svet deti? Čo teraz keď niet bezbolestnej cesty späť? Nad tým sa budem zamýšľať v ďalšom pokračovaní tohto článku. A prečo? Pretože rozvod a jeho dopad na psychiku človeka, či už dospelého alebo dieťaťa, nie je záležitosť na pár riadkov.

Autorka: Terézia Čekanová

1 komentár:

lilian nikky povedal(a)...

Moje meno je Lilian N.Je to veľmi radostný deň môjho života, pretože mi pomohla Dr.saguru tým, že mi pomohla získať späť môjho bývalého manžela pomocou kúzla a mágie. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to také hrozné, pretože môj manžel ma naozaj podvádzal a hľadal rozvod, ale keď som na internete narazil na e-mailovú adresu Dr.saguru na internete, ako pomohol toľkým ľuďom získať ich späť späť a pomôcť opraviť vzťah. a prinútiť ľudí, aby boli šťastní vo svojom vzťahu. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom som hľadal jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a teraz oslavujem, pretože môj manžel sa zmenil úplne navždy. Vždy chce byť pri mne a bez môjho prítomnosti nemôže robiť nič iné. Naozaj si užívam svoje manželstvo, aká veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozajstný kúzelník. POTREBUJETE POTREBOVAŤ POTREBOVAŤ KONTAKTOVÝ LEKÁR SAGURU VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com alebo WhatsApp +2349037545183 Je to jediná odpoveď na váš problém a spôsobí, že sa budete cítiť šťastní vo svojom vzťahu.
1 LOVE SPELL
2 VYHRAŤ SPÄŤ
3 OVOCIE ŽENY
4 PROPAGÁCIA SPELL
5 OCHRANA KARIÉRY
6 OBCHODNÉ OBCHODOVANIE
7 KRAJINA DOBRÉHO PRÁCE
8 Kúzla LOTÉRIE a KURTOVÝCH PRÍPADOV.